Mapa webu HELPDESK Telefon: 570 575 500 Email: helpdesk@eveza.cz

Zadavatel:

  • Statutární město Olomouc
  • Horní náměstí 583
  • Olomouc
  • 779 11
  • IČ: 00299308 DIČ: CZ 00299308
  • Telefon: 585 513 111 Fax: 585 513 433
  • Datová schránka: kazbzri
  • Evidenční číslo ISVZUS: 630149
  • E-mail: podatelna@olomouc.eu
  • Webová adresa: www.olomouc.eu
  • Doplňující informace: Profil je využíván od 15. 1. 2016. Před tímto datem byl využíván profil ev. č. 348207 na adrese https://www.egordion.cz/ nabidkaGORDION/ profilgordionOlomouc.

Zobrazení veřejné zakázky na profilu zadavatele


Veřejná zakázka

Název veřejné zakázky: Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb MMOl
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000125
Typ veřejné zakázky: Běžná VZ
Evidenční číslo zadavatele: 16148
Evidenční číslo ve věstníku veřejných zakázek: 643824
Specifikace veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová smlouva bude uzavřena s více uchazeči (maximálně se 3 uchazeči) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové smlouvy.
Druh VZ dle předmětu: dodávky
Klasifikace VZ - kód CPV:
30192000-1 Kancelářské potřeby
30197000-6 Drobné kancelářské vybavení
30199000-0 Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
31440000-2 Baterie
Misto plnění VZ: Administrativní budovy Magistrátu města Olomouce, Olomouc
Předpokládaná hodnota VZ v částce bez DPH: 3 750 000
Druh VZ dle hodnoty: podlimitní
Lhůta pro podání nabídek do: 25.10.2016 10:00
Datum vyhlášení VZ: 9/30/2016

Účastníci veřejné zakázky

Název účastníka Země Nabídková cena bez DPH Nabídková cena s DPH
48111198 ACTIVA spol. s r.o. CZ 8,900,220.00 10,769,266.20 Detail

Vybraní dodavatelé veřejné zakázky

Nejsou zadáni vybraní dodavatelé

Kontaktní údaje k veřejné zakázce

Jméno a příjmení: Ing. Bc. Roman Chrenko, oddělení veřejných zakázek, odbor investic, Palackého 14, Olomouc, Magistrát
Telefon: 588 488 726
Fax: 588 488 060
Mobil: 734 685 188
Email: roman.chrenko@olomouc.eu

Stav veřejné zakázky

Stav řízení veřejné zakázky: "VZ" zrušena
Specifikace zadávacího řízení: Otevřené řízení
Doplňující informace: Předpokládaná hodnota 3 750 000,00 Kč bez DPH za 3 roky plnění.

Zadavatel (Rada města Olomouce, dále jen „RMO“) rozhodl usnesením ze dne 08. 11. 2016 o zrušení zadávacího řízení z důvodu podání jediné nabídky v souladu s § 84 odst. 3 písm. b) zákona.
Dle § 84 odst. 3 písm. b) zákona zadavatel může zrušit zadávací řízení až do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, pokud byla podána jenom jedna nabídka nebo pokud byly všechny nabídky kromě jedné vyřazeny. Zadavatel je povinen odeslat písemné oznámení o zrušení zadávacího řízení do 2 pracovních dnů po přijetí rozhodnutí všem známým zájemcům s uvedením důvodu v souladu s § 84 odst. 8 zákona.

Sledování veřejné zakázky

Pro sledování veřejné zakázky je nutné se přihlásit/zaregistrovat jako dodavatel Přihlášení do el. nástroje Eveza

Dokumenty

Datum vytvoření Dokument uveřejnil(a) Uveřejněno Velikost
Zadávací dokumentace či textová část zadávací dokumentace

RAR


Název: vzory_příloha ke specifikaci kancel.potřeb.rar
Popis: příloha specifikace kancelářských potřeb_vzory
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:50:38 AM 1178 KB

PDF


Název: 16148 Oznámení o zakázce_uveřejněné.pdf
Popis: Oznámení o zakázce - uveřejněné ve Věstníku VZ
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:08:26 AM 1552 KB

DOC


Název: 5_formulář - seznam významných dodávek 16148.doc
Popis: seznam významných zakázek
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:05:36 AM 110 KB

DOC


Název: 4_formulář - čestné prohlášení § 53 ods. 1_16148.doc
Popis: čestné prohlášení
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:05:14 AM 55 KB

DOC


Název: 3_formulář - § 68 seznamy 16148.doc
Popis: seznamy
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:03:00 AM 46 KB

DOC


Název: 2_krycí list_16148.doc
Popis: krycí list nabídky
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:00:44 AM 61 KB

XLS


Název: 1_obsah nabídky_16148.xls
Popis: obsah nabídky
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 10:00:28 AM 18 KB

XLS


Název: příloha č. 7 Specifikace kancelářských potřeb.xls
Popis: specifikace kancelářských potřeb
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 9:44:45 AM 87 KB

DOC


Název: 16148_RS dodávka kancelářských potřeb_final.doc
Popis: rámcová smlouva
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 9:44:30 AM 142 KB

DOC


Název: 16148 Zadávací dokumentace.doc
Popis: Zadávací dokumentace_Word
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 9:44:11 AM 260 KB

PDF


Název: 16148 Zadávací dokumentace_podpis.pdf
Popis: Zadávací dokumentace_podpis
9/30/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 9/30/2016 9:43:50 AM 10560 KB

PDF


Název: 16148 Oznámení předběžných informací_uveřejněný.pdf
Popis: Předběžné oznámení
8/8/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 8/8/2016 10:28:42 AM 1524 KB
Dodatečné informace

PDF


Název: 16148 odpověď na dotaz č 2_podpis.pdf
Popis: Odpověď na dotaz č. 2
10/21/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 10/21/2016 1:10:56 PM 137 KB
Písemná zpráva

PDF


Název: 16148 písemná zpráva zadavatele_podpis.pdf
Popis: Písemná zpráva zadavatele
11/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 11/15/2016 11:13:13 AM 1228 KB
Vysvětlení zadávací dokumentace

PDF


Název: vzor k položce č. 233.pdf
Popis: příloha odpovědi na dotaz č. 1
10/18/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 10/18/2016 1:03:45 PM 226 KB

PDF


Název: 16148 odpověď na dotaz č 1.pdf
Popis: odpověď na dotaz č. 1
10/18/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 10/18/2016 1:03:15 PM 132 KB
Ostatní

PDF


Název: 16148 Oznámení o výsledku ZŘ - zrušení_uveřejněný.pdf
Popis: Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - ZRUŠENÍ ZŘ
11/9/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 11/9/2016 8:04:40 AM 17 KB

PDF


Název: 16148 Oznámení o zrušení ZŘ.pdf
Popis: Oznámení o zrušení zadávacího řízení
11/8/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 11/8/2016 11:01:41 AM 88 KB