Mapa webu HELPDESK Telefon: 570 575 500 Email: helpdesk@eveza.cz

Zadavatel:

  • Statutární město Olomouc
  • Horní náměstí 583
  • Olomouc
  • 779 11
  • IČ: 00299308 DIČ: CZ 00299308
  • Telefon: 585 513 111 Fax: 585 513 433
  • Datová schránka: kazbzri
  • Evidenční číslo ISVZUS: 630149
  • E-mail: podatelna@olomouc.eu
  • Webová adresa: www.olomouc.eu
  • Doplňující informace: Profil je využíván od 15. 1. 2016. Před tímto datem byl využíván profil ev. č. 348207 na adrese https://www.egordion.cz/ nabidkaGORDION/ profilgordionOlomouc.

Zobrazení veřejné zakázky na profilu zadavatele


Veřejná zakázka

Název veřejné zakázky: Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb MMOl
Identifikátor veřejné zakázky: P16V00000170
Typ veřejné zakázky: Běžná VZ
Evidenční číslo zadavatele: 16185
Evidenční číslo ve věstníku veřejných zakázek: Z2016-006643
Specifikace veřejné zakázky: Předmětem této veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“). Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena s více dodavateli (maximálně se 3 dodavateli) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody. Jedná se o opakovanou veřejnou zakázku, kdy předcházející zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu podání jen jedné nabídky. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).
Druh VZ dle předmětu: dodávky
Klasifikace VZ - kód CPV:
30192000-1 Kancelářské potřeby
30197000-6 Drobné kancelářské vybavení
30199000-0 Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
31440000-2 Baterie
Misto plnění VZ: Olomouc, administrativní budovy Magistrátu města Olomouce.
Předpokládaná hodnota VZ v částce bez DPH: 7 500 000
Druh VZ dle hodnoty: nadlimitní
Lhůta pro podání nabídek do: 23.01.2017 10:00
Datum vyhlášení VZ: 12/14/2016

Kontaktní údaje k veřejné zakázce

Jméno a příjmení: Ing. Bc. Roman Chrenko, oddělení veřejných zakázek, odbor investic, Palackého 14, Olomouc, Magistrát
Telefon: 588 488 726
Fax: 588 488 060
Mobil: 734 685 188
Email: roman.chrenko@olomouc.eu

Stav veřejné zakázky

Stav řízení veřejné zakázky: "VZ" zveřejněna - vyhlášena
Specifikace zadávacího řízení: Otevřené řízení
Doplňující informace: Předpokládaná cena 7 500 000,- Kč bez DPH je za dobu trvání rámcové dohody, tj. za 36 měsíců.

Sledování veřejné zakázky

Pro sledování veřejné zakázky je nutné se přihlásit/zaregistrovat jako dodavatel Přihlášení do el. nástroje Eveza

Dokumenty

Datum vytvoření Dokument uveřejnil(a) Uveřejněno Velikost
Zadávací dokumentace či textová část zadávací dokumentace

PDF


Název: TED oznám. o zahájení zadávacího řízení 2016-OJS244-445105-cs.pdf
Popis: TED_Oznámení o zahájení zadávacího řízení
12/22/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/22/2016 9:07:27 AM 126 KB

MHT


Název: Oznámení o zahájení zadávacího řízení Věstník veřejných zakázek_uveřejněné.mht
Popis: Věstník VZ - Oznámení o zahájení zadávacího řízení
12/22/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/22/2016 9:06:59 AM 4358 KB

XLS


Název: Specifikace kancelářských potřeb_prosinec 2016.xls
Popis: Specifikace kancelářských potřeb
12/16/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/16/2016 11:48:21 AM 76 KB

DOC


Název: 4_Seznam významných dodávek - aktuální.doc
Popis: 4. Seznam významných dodávek
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:36:47 AM 76 KB

DOC


Název: 3_ČP o základní způsobilosti dle § 75 ods. 1 písm. c, d ZZVZ - vybraný dodavatel (OŘ).doc
Popis: 3. Čestné prohlášení o základní způsobilosti
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:36:27 AM 37 KB

DOC


Název: 2_Krycí list.doc
Popis: 2. krycí list nabídky
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:35:54 AM 42 KB

XLS


Název: 1_obsah nabídky.xls
Popis: 1. Obsah nabídky
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:35:34 AM 16 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 150.pdf
Popis: vzor položka č. 150
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:34:45 AM 201 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 124.pdf
Popis: vzor položka č. 124
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:34:12 AM 253 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 123.pdf
Popis: vzor položka č. 123
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:33:34 AM 633 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 122.pdf
Popis: vzor položka č. 122
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:33:12 AM 148 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 120.pdf
Popis: vzor položka č. 120
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:32:54 AM 808 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 119.pdf
Popis: vzor položka č. 119
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:32:33 AM 776 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 118.pdf
Popis: vzor položka č. 118
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:32:06 AM 856 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 117.pdf
Popis: vzor položka č. 117
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:31:42 AM 377 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 116.pdf
Popis: vzor položka č. 116
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:31:11 AM 196 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 114.pdf
Popis: vzor položka č. 114
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:30:45 AM 583 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 113.pdf
Popis: vzor položka č. 113
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:30:28 AM 508 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 112.pdf
Popis: vzor položka č. 112
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:30:11 AM 765 KB

PDF


Název: vzor k položce č. 105.pdf
Popis: vzor položka č. 105
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:29:54 AM 425 KB

DOC


Název: 16185_Rámcová dohoda dodávka kancelářských potřeb.doc
Popis: Rámcová dohoda
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:25:13 AM 143 KB

PDF


Název: 16185 Zadávací podmínky_podpis.pdf
Popis: Zadávací podmínky
12/15/2016 Bc. Ing. Chrenko Roman 12/15/2016 8:21:22 AM 4298 KB