Zadavatel:

  • Statutární město Olomouc
  • Horní náměstí 583
  • Olomouc
  • 779 11
  • IČO: 00299308 DIČ: CZ 00299308
  • Telefon: 585 513 111 Fax: 585 513 433
  • Datová schránka: kazbzri
  • Evidenční číslo ISVZUS: 630149
  • E-mail: podatelna@olomouc.eu
  • Webová adresa: www.olomouc.eu
  • Doplňující informace: Profil je využíván od 15. 1. 2016. Před tímto datem byl využíván profil ev. č. 348207 na adrese https://www.egordion.cz/ nabidkaGORDION/ profilgordionOlomouc.
Veřejné dokumenty

Skip Navigation LinksDomů > Profily Zadavatelů > Statutární město Olomouc > Informační systém pro Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace

Veřejná zakázka

Název veřejné zakázky: Informační systém pro Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
Identifikátor veřejné zakázky: P17V00000101
Typ veřejné zakázky: Běžná VZ
Evidenční číslo zadavatele: HRBITOVYOL_EXT/2017/001
Evidenční číslo ve věstníku veřejných zakázek:
Specifikace veřejné zakázky: 30.09.1993 HmO obsloužily prvního klienta přes informační systém postavený na Microsoft FoxPro 2.0. Systém byl průběžně upravován dle pokynů zřizovatele. Nové funkcionality byly do systému zapracovány po přijetí zákona 256/2001 Sb. Dále se průběžně systém upravoval, posledními významnějšími úpravami prošel v 02.2017 (platby přes platební terminál).



Vzhledem k požadavku zřizovatele podat nájemcům a návštěvníků hřbitova ucelené spektrum informací o hrobech a zemřelých je pro zadavatele potřebné přejít na sofistikovanější IS i s GIS.



Současná data ve tvaru CSV zadavatel poskytne potenciálnímu dodavateli na vyžádání při splnění nezbytných formalit.



Uvedená předpokládaná cena zakázky je vč. 4 leté technické podpory.
Druh VZ dle předmětu: služby
Klasifikace VZ - kód CPV:
48614000-5 Systémy k pořizování dat
72210000-0 Programování balíkových produktů programového vybavení
48332000-4 Balík programů pro plánování
Misto plnění VZ: HMO, p.o. (tř. Míru 138/102, Olomouc - Neředín)
Předpokládaná hodnota VZ v částce bez DPH: 1 000 000
Druh VZ dle hodnoty: malého rozsahu
Lhůta pro podání nabídek do: 12.09.2017 09:00
Datum vyhlášení VZ: 07.08.2017

Kontaktní údaje k veřejné zakázce

Jméno a příjmení: Mgr. Miroslav Pizur
Telefon: 588 488 729
Mobil: 603 882 688
Email: miroslav.pizur@olomouc.eu

Stav veřejné zakázky

Stav řízení veřejné zakázky: "VZ" zveřejněna - vyhlášena
Specifikace zadávacího řízení: Zakázka malého rozsahu

Sledování veřejné zakázky

Pro sledování veřejné zakázky je nutné se přihlásit/zaregistrovat jako dodavatel Přihlášení do el. nástroje Eveza

Dokumenty

Datum vytvoření Dokument uveřejnil(a) Uveřejněno Velikost
Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)

PDF


Název: 17071_výzva v2.pdf
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 2668 KB

DOCX


Název: 17071_specifikace požadavků.docx
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 49 KB

DOC


Název: 17071_SoD.doc
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 171 KB

DOC


Název: 17071_seznam významných služeb.doc
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 62 KB

DOC


Název: 17071_seznam poddodavatelů.doc
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 49 KB

DOC


Název: 17071_Příloha č. 1 SoD.doc
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 241 KB

DOC


Název: 17071_krycí list.doc
Popis:
07.08.2017 Mgr. Pizur Miroslav 07.08.2017 2:51:27 PM 54 KB
Vysvětlení, změna, nebo doplnění zadávací dokumentace

PDF


Název: 17071_vysvětlení zadávací dokumentace - č.3.pdf
Popis:
08.09.2017 Mgr. Pizur Miroslav 08.09.2017 12:50:01 PM 105 KB

PDF


Název: 17071_vysvětlení zadávací dokumentace - č.2.pdf
Popis:
06.09.2017 Mgr. Pizur Miroslav 06.09.2017 8:11:55 AM 110 KB

PDF


Název: 17071_vysvětlení zadávací dokumentace.pdf
Popis:
05.09.2017 Mgr. Pizur Miroslav 05.09.2017 2:44:19 PM 108 KB