Zadavatel:

  • Statutární město Olomouc
  • Horní náměstí 583
  • Olomouc
  • 779 11
  • IČO: 00299308 DIČ: CZ 00299308
  • Telefon: 585 513 111 Fax: 585 513 433
  • Datová schránka: kazbzri
  • Evidenční číslo ISVZUS: 630149
  • E-mail: podatelna@olomouc.eu
  • Webová adresa: www.olomouc.eu
  • Doplňující informace: Profil je využíván od 15. 1. 2016. Před tímto datem byl využíván profil ev. č. 348207 na adrese https://www.egordion.cz/ nabidkaGORDION/ profilgordionOlomouc.
Veřejné dokumenty

Skip Navigation LinksDomů > Profily Zadavatelů > Statutární město Olomouc > Výběr dodavatele služeb v oblasti propagace a marketingu SMOl - 2018-2020

Veřejná zakázka

Název veřejné zakázky: Výběr dodavatele služeb v oblasti propagace a marketingu SMOl - 2018-2020
Identifikátor veřejné zakázky: P18V00000013
Typ veřejné zakázky: Běžná VZ
Evidenční číslo zadavatele: OVVI/2017/004
Evidenční číslo ve věstníku veřejných zakázek: Z2018-001903
Specifikace veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění úkolů a povinností v oblasti marketingu a propagace Statutárního města Olomouce. Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v obchodních podmínkách, které jsou nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Druh VZ dle předmětu: služby
Klasifikace VZ - kód CPV:
79340000-9 Reklamní a marketingové služby
Misto plnění VZ: Místem plnění jsou místa konání sportovních, kulturních a společenských akcí.
Předpokládaná hodnota VZ v částce bez DPH: 6 000 000
Druh VZ dle hodnoty: nadlimitní
Lhůta pro podání nabídek do: 22.02.2018 10:00
Datum vyhlášení VZ: 17.01.2018

Kontaktní údaje k veřejné zakázce

Jméno a příjmení: Ing., Bc. Roman Chrenko
Telefon: 588 488 726
Mobil: +420 734 685 188
Email: roman.chrenko@olomouc.eu

Stav veřejné zakázky

Stav řízení veřejné zakázky: "VZ" zveřejněna - vyhlášena
Specifikace zadávacího řízení: Otevřené řízení
Probíhá el. příjem nabídek/žádostí: Ne

Sledování veřejné zakázky

Pro sledování veřejné zakázky je nutné se přihlásit/zaregistrovat jako dodavatel Přihlášení do el. nástroje Eveza

Dokumenty

Datum vytvoření Dokument uveřejnil(a) Uveřejněno Velikost
Zadávací dokumentace (podle § 53 odstavce 3, § 96 odstavce 1 a § 164 odstavce 2 zákona)

DOC


Název: 17124 Krycí list.doc
Popis: Krycí list nabídky
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 43 KB

DOC


Název: 17124 ČP o zákl. způsob. dle § 75 ods. 1 písm. c, d.doc
Popis: čestné prohlášení
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 34 KB

DOC


Název: 17124 Seznam významných služeb.doc
Popis: seznam významných služeb
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 65 KB

DOC


Název: 17124_Rámcová dohoda.doc
Popis:
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 117 KB

DOC


Název: 17124 Příloha k Rámcové dohodě č. 1, 2, 3.doc
Popis:
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 156 KB

DOC


Název: 17124 Zadávací podmínky.doc
Popis:
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 167 KB

PDF


Název: 17124 Zadávací podmínky.pdf
Popis:
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 3185 KB
Ostatní

PDF


Název: Oznámení o zahájení ZŘ_uveřejněný 19.1.2018.pdf
Popis:
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 1:10:32 PM 2679 KB

PDF


Název: TED Oznámení o zahájení ZŘ_uveřejněné.pdf
Popis:
19.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 19.01.2018 9:12:47 AM 141 KB
Vysvětlení, změna, nebo doplnění zadávací dokumentace

PDF


Název: 17124_3_Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf
Popis:
12.02.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 12.02.2018 9:00:25 AM 108 KB

PDF


Název: 17124_2_Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf
Popis:
06.02.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 06.02.2018 3:22:56 PM 141 KB

DOC


Název: příloha_17124_Rámcová dohoda_opraveno 6.2.2018.doc
Popis:
06.02.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 06.02.2018 3:22:56 PM 117 KB

PDF


Název: 17124 Vysvětlení zadávací dokumentace.pdf
Popis:
29.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 29.01.2018 11:49:27 AM 116 KB

DOC


Název: příloha_17124_Rámcová dohoda_upravená 29.1.2018.doc
Popis:
29.01.2018 Bc. Ing. Chrenko Roman 29.01.2018 11:49:27 AM 117 KB